Naglar , Naglar , Naglar

Idag kom min kära vän Mia till mig :) Skulle fixa hennes naglar! Var så kul att träffa henne då vi inte setts på typ år och dar? Hon fick träffa Holley för första gången också sen så träffade hon ju Tyra igen :)
Iaf det blev mkt tjat , och naglarna blev jättefina :) Lägger upp bilder imon!
Och när vi var klara med hennes naglar åkte vi upp till henne så fick jag träffa Cindy igen :D och fick även träffa lille Viggo för första gången åhh sånna goingar <3
Sen blev det MAX mat med älsklingen så det har varit en kanondag =)

Nått som är lite surt är att jag börjar få ont i halsen :( men förhoppningsvis känns den bättre imon!
På tal om imon så ska jag fixa Annas naglar igen =) Hon var sugen på fransk manikyr! Skulle nån mer vara sugen på naglar så hör av er så berättar jag mer :)

Take Care

Kommentarer
Postat av: sabina

hoppas du slipper att bli sjuk =)

2011-06-23 @ 09:32:04
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com
Postat av: Maria

Det var kul o träffa dig oxå gumman! Hoppas de kan bli lite oftare nu :)



De låter inte bra att du börjar få ont i halsen, hoppas du känner dig bättre idag! <3

2011-06-23 @ 09:32:26
URL: http://miizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0