Helgen!

Hello =)
Till å börja med måste jag bara berätta vad förvånad jag blev nu när jag loggade in! Hade fått tio nya komentarer på mitt förra blogginlägg , undra vart alla dessa människor hittat till min blogg ifrån? Vore kul å veta =) Kul iaf så fortsätt läsa och komentera!

Helgen har varit kanon förutom att man varit sjuk :/ Superförkyld å jävlig bläää!
Iaf Midsommarafton spenderades med älskling och våra fina vovvar =)
Åt god mat , mös och bara tog det lugnt :) sen senare träffade vi Björn och Frida en sväng och tjatade lite!
Och igår så blev de också lugnt var på middag hos mina föräldrar , sen var jag och Holley på filmkväll hos Anna =) en lugn och skön kväll blev det så det passade perfekt!
Och idag har det ocksp varit lugna puckar ( fortfarande sjuk fast bättre ) Har legat och vilat typ hela dagen och kryat på mej sen åkte jag och Holley upp till mina föräldrar en stund så hade husse & Tyra lite ensam mys =)
Jag och Pappa gick en liten runda i skogen med hundarna , hmm vet inte om de var så bra för jag kände mej helt sleten efteråt då kände jag av att jag nog inte var så mycket piggare än vad jag trott , åkte hem till Mamma & Pappa igen och la mej i ett bad och bara slappnade av , Sen åkte jag ner till Anna en snabbis och sa hej och tjatade lite och sen blev det att åka hem och lägga sig!

Imon ska jag åka och kolla efter ett bra hundfoder som Holley kan börja äta nu istället för valpfodret ( Hon fyller ju 1 år nu i Juli ) Jösses vad tiden har gått fort!


Jaja blev ett lite längre inlägg , kul va?:)

Tänkte bjuda på bilder av mina fina flickor :)





Tyra står och spanar <3




Holley i full språng <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0