Vart är sommaren?

Idag har det verkligen känts som en höstdag , Brrr! Somnade sent imorse eller aa vid 05,00 rättare sagt :P smart när man ska iväg på möte vid 10,00 :P Men jag och Sofie hade iaf jättekul =) Så de var de värt! Sov ju en stund efter mötet sen istället =)

Sen var jag och Emma iväg en sväng först blev det en runda upp till A6 sen in till stan en snabbis för de hade inte det jag sökte på A6! Och efter det kom min kära barndomsvän Jenny och hennes söta sov på besök =D så de har varit fullt upp idag , de åkte precis! Och jag ska strax åka upp till Mamma & Pappa så ska jag passa på att bada Holley inför utställningen imon! Spännande!

Hepp hepp hoppas alla har en trevlig fredagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Jag är mer än nöjd, det här måste du göra om när jag slitit ut dom här :) Jätte kul att träffa dig igen med det är ju inte varje dag precis.

2011-08-26 @ 22:06:57
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0