Gossip Girl.

Förstår inte riktigt hur jag kunnat missa den serien , började kolla häromdagen och nu är jag fast SÅÅ jävla fast!
Idag blev det en låååång sovmorgon , sen kom Iman & Sofie och hälsade på mig :) satt och tjatade lite och sen skulle vi gå ut med Holley men då började det ju givetvis regna! Jag gillar regn och det är mysigt men det här var verkligen sånt där blött regn. Haha och joo det finns jätteblöta och mindre blöta regn faktiskt ;P

Sen åkte Iman & Sofie så jag och Holey gick in och lagade lite mat och kollade på Gossip Girl ;P
Sen har vi tränat annars har det inte blivit så mycket gjort idag faktiskt! Nu ska jah fortsätta kolla på Gossip Girl och ikväll ska jag träffa Sofie :) blir nog en café cooler på shell ;) Trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0