Tjo ligger i sängen och kikar på mitt i na...

Tjo ligger i sängen och kikar på mitt i naturen , spännande faktiskt! Har varit med Anna ikväll :) hon och John kom in till oss innan så satt vi och tjatade och kollade runt på datorn lite sen gick John in till sig för han skulle sova! Endel jobbar ju om dagarna :p Jag och Anna gick till Shell och tog en glass och tjatade med Jim alltid lika trevligt ;) jag och Anna buggade också! Fan vad skillade vi är!haha råder nog delade meningar om detta skulle jag tro!!! Buggkurs nästa?;) btw fasiken vad kallt det är ute! När jag kom hem så tog jag ut Holley så hon fick kissa sen kastade vi lite boll och lekte :) hon ääälskar bollar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0