Snöööö <3 när vi vaknade imorse så var det...

Snöööö <3 när vi vaknade imorse så var det vitt ute :) mys! Gick ut med vovvarna och Tyra bara ääääälskar snö så hon blev glad , Holley såg förvånad ut, stannade , smög fram och nosade sen insåg hon att snö var ju riktigt kul men ack så kallt! Holleys första snö ju :) i söndags blev hon 17 veckor och hon har vuxit men är fortfarande liten! Kan ta henne under ena armen å gå ut! Smidigt! Hon har även tappat några tänder! Åh vad våra hundar är Goa :) får lägga in lite bilder på dom! Idag var jag & Mamma på A6 så fick jag ett par fina skor , varma och Goa! Sen var vi förbi city gross och handlade lite! Lite senare kom Anna hit :) vi tjatade sen åkte vi en runda! Åh fick även ett samtal av Toffe , han och Nanny hade fått en till dotter idag :) stoooort grattis! Förhoppningsvis får de komma hem imon då ska de komma förbi en sväng! Blir kul var ett tagsen jag och älsklingen träffade dom och barnen! Ikväll har jag och älsk kikat på film , blev den nya Beck filmen - levande begravd och den var bra! Hepp om man skulle försöka sova , är dock inte trött men sova bör man ;) måste va pigg imon! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0