Tänkte försöka mobilblogga lite då :) ...

Tänkte försöka mobilblogga lite då :) ligger i sängen men kan inte sova :( har legat här i flera timmar , har glott på tv och har även fixat naglarna var tvungen att fila ner dom lite då de växer som fan! Saknar lilla Tyra , inatt när jag kom hem efter att jag hade varit ute med Anna , Johanna och Evve så märkte jag att Tyra inte riktigt var sig själv , sedan satte hon sig i sin korg och flämtade och skakade :( och imorse hade hon feber så fick åka med henne till djursjukhuset där de la in henne :'( antagligen är det hjärnhinneinflammationen som spökar igen! Och då lär hon svara snabbt på medicinen och droppet så hon bör få komma hem imon om hon har piggnat till något! Känns så surt att hon inte ännu har blivit frisk helt från det.om jag skulle haft all medicin och utröstning här hemma så skulle jag själv kunna behandla henne så mkt sjuk hon varit så vet man nu hur rutinerna ser ut! Suck vad jag saknar min lilla gumma här brevid mig i sängen...... Idag har det varit en slapp dag har varit hemma och bara tagit det lilla lugna sen åkte jag till mina föräldrar så gick vi i skogen sen käkade jag pizza! Sedan kom Micke hem så umgicks vi och så följde han med mig när jag solade :) Grattis grattis förresten älskling till vinsten :) de har varit på Moholmsstrippen denna helg och tävlat med bilen och kom på 1:a plats i deras klass :) synd jag inte var med men det kommer ju flera tillfällen :) Nehe gott folk nu ska jag läsa lite sen försöka sova lite så att det blir morgon någon gång! Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0