Hej och hå! Kan inte sova som vanligt :p...

Hej och hå! Kan inte sova som vanligt :p men börjar faktiskt bli trött haha gott!!! Har varit en härlig dag , var och shoppade innan :) blev två par byxor och en kofta sen hämtade vi Tyra hon blev så glad så hon skrek lilla pluttan!skönt att ha henne hemma nu. Sen var vi på middag hos mina föräldrar :) mums!!sen var vi hos Mickes föräldrar och jag gick en liiiten promenad med Tyra och Herman ( Mickes föräldrars hund ) sen träffade jag Anna :) hon följde med mig och handlade lite sedan gick vi en promenad och bara tjatade hääärligt efter det blev det hem och käka sallad till kvällsmat.. Nu ska jag svara på ett SMS sen läsa lite! Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0