Yesterday!

Igår umgicks jag lite med min Käre lillabror =) vi var och handlade lite sen åkte vi hem och gjorde mat :) Mamma & Pappa kom även förbi! Sen åkte jag mot Liljeholmen för att träffa Hanna och Anne :D Var läääängesen nu ju!
Anna drog efter en stund då hon hade andra planer , så jag och Hanna drog till A6 vi skulle bara handla en näspiercing men ja det blev ingen näspiercing ist shoppade Hanna loss lite ( jag försökte stoppa henne ) hon hade ju trots allt varnat mig! Haha

Sen drog vi till pizzeria Bella :) Beställde Pizza sen satte oss på hennes Balkong och gottade oss :) Efter maten blev det en promenix , gott som fan! Och efter det tog vi oss en cab runda i det underbara vädret!

Hade en jättetrevlig kväll och fick även 24 stycken vinglas av Hanna :) Tusen tack!

Idag verkar det som att jag låter mig övertalas för att följa med på bilbingo haha wtf???? Jaja det kan nog bli spännande!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0