Monday!

Idag var det jobbet som gällde, har varit ledig ett tag nu men jobbar bara idag endå :P för sen är jag ledig resten av veckan! Gott!! Ska verkligen bara släppa allt och bara vila ut mig var längesen man var riktigt utvilad faktiskt!!!!

Helgen har varit bra :) I Fredagskväll kom Emma & Jesper till oss så lagade jag mat åt oss , det blev tacogratäng, det blev lyckat. Sen var vi ute en sväng , blev sent den natten.Haha gott!
I lördags var vi iväg och shoppade lite jag , älsk , Emma & Jesper , haha jag och emma plågade pojkarna i flera timmar med massa affärer, haha stackarna! Efter det blev det mcdonalds sen hem och bara slappa framför tv:n Jesper skulle iväg så Emma blev kvar hs oci och hh senare åkte vämtade Brobeck sen var jag fyllechaffis!

Helgen har iaf varit kanon!

Nytt år nu då! Har väl endel mål eller rättaresagt förhoppningar uppsatta , men det är mina tankar ;)


Hepp nu ska jag umgås med Anne =)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ägde grabbarna i lördags!

Var jättekul bella.

kram kram

2010-01-04 @ 21:42:38
URL: http://shorty9.blogg.se/
Postat av: kicki

Lite dålig uppdatering här va? skärpning =)

2010-01-22 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0