Denna dagen började ju bra :/ stressade ut...

Denna dagen började ju bra :/ stressade ut i förmiddags för att åka på möte , tror ni biljäveln startar eller? Nej ikke! Den kan bli lite bäng när det är kallt! Börjar känna lite smått panik , ringer Mamma & Pappa som var på Ekohallen de får skynda sig och plocka upp mej och köra mej! Blev väl 15 minuter försenad! Jättekul :/ eller inte men det gick bra endå!! Sen var jag på Apoteket och köpte lite hosttabletter och halstabletter nu jävlar är jag trött på förkyldningen! Men det kunde ju varit värre! Fan vad man känner sig låst utan bil btw! Dumma kyla :p saknar redan min BMW som står för vinterförvaring! Gott det blir sen när våren kommer och jag tar ut bilen <3 mmmm men först har vi en vinter att ta oss igenom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0