Going Crazy!

Hujeda mej! Jag och honey låg ju sjuka förra veckan! Är fortfarande lite förkyld och hostig.
Dagen på jobbet började kasst var allmänt nere men sen blev ja superglad =) gick superbra idag på jobbet Härligt!
Blev lite mys och Greys Anatomy efter jobbet och käk sen slocknade vi.

Innan vi somnade hade jag ont i kroppen men det var ingenting mot när jag vaknade , fyfan kändes som jag hade blivit överkörd av en hel karavan bulldozers typ , har fortfarande ont i kroppen , usch usch!
Hoppas verkligen det släpper kan ju inte bli sjuk igen det funkar ju inte liksom hallå!!!!


Hepp nu ska jag glida lite.

Bye bye!





Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas vi kan hitta på något snart gumman. :) puss

2009-11-17 @ 23:03:01
URL: http://ia-87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0