Gott & Blandat Frågor




Hur gammal är du om fem år? 25 år
Vem var den sista du träffade?
Hur lång är du? Hmm osäker men tippar på ca 167 cm ?
Vem ringde du senast? Älsk
Vad är dagens planer?  Hmm dagen är ju snart över så det blir att sitta här lite sen krypa ner och läsa & försöka sova
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är.
Är din föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Tidigare idag
Vilken ögonfärg har du? Blå
När vaknade du idag? Klockan ringde vid ungefär 07,10 gick upp vid 07,30
Har du någon gång hittat en katt? Mjo
Vilken är din favoritplats? Det får nog bli mitt hem =)
Vart tror du att du befinner dig om 10 år? Då är jag Gift , Har barn , Massa hundar & bor i hus , Och lever livet =)
Vad skrämde dig som barn? Mitt minne vill inte samarbeta just nu.
Vem fick dig senaste att skratta? Oj , Har skrattat så mycket idag
Hur många kuddar har du i sängen? 2 på varje sida alltså 4 för den som inte hängde med ;)
Har du spytt i fyllan någon gång? Jajjemän
Föredarar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute , Strumpor inne och barfota i sängen
Är du social? Är väldigt social
Vilken är din favoritglass? Finns endel : Nogger , Mjukglass , Lakritspuck , Magnus M.m
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sparat men även tagit en rejäl shoppingtur sedan hade man ju gett bort endel till nära & kära
Tycker du om kaffe? Dricker inte kaffe men det är ju inte direkt äckligt
Vad dricker du till frukost? Dricker alltid vatten på morgonen
Sover du på någon särskild sida? Yes , höger
Kan du några andra språk än svenska? Yes
Har du någonsin åkt ambulans? Jajjemän
Föredrar du havet eller poolen?  Beror på
Vad spenderar du helt pengar på? Mat och shopping
Vad är det senaste du stoppade i munnen? En snus
Välj ett ärr på kroppen?
Ärret på underarmen där katten rivit mig när jag var liten
Kan du byta olja på bilen? Japp
Har du fått fortkörningsböter? Nix , peppar peppar ta i trä
Vilken var den senaste bok du läst? Håller på och läser två böcker just nu: Lasermannen & nån deckare
Läser du dagstidningar? Jajjemän mest på nätet
Prenumenerar du på någon veckotidning? Nej
Dansar du i bilen? Dansar i bilen? Jo de gör jag nog fan
Vad var det senaste du krafsade ner på papper? Massa siffror på jobbet
När var du i kyrkan senast? Var nog förra sommaren när min kusins son döptes
Favoritplagg i garderoben just nu: Finns massor kan inte välja
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, Rosa , Grå
Mig själv med tre ord: Pratglad , Flummig , Glad
Jag tränar: På Gym men var ett tagsen nu
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Är det nåt du absolut inte äter: Inälvsmat
Kläder just nu: Mysbyxor , Linne och kofta
Vad sa du senast: Jimmy har väl vatt på Liseberg idag va?
Fisk eller badkruka: Fisk
Spelar du nåt instrument: Nix
Morgon- eller nattmänniska: Den var lätt , Natt
Sparare eller slösare: Slösare
Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett gäng ;)
Vad ska barnet/barnen heta? Har en massa namnideér faktiskt
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Nix
Rädd för insekter? Endel är skabbiga
Största svaghet: Tänker fööör Mkt
Det här är jag bra på: Lyssna
Bästa bok? Finns en massa
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Är redan piercad & Tatuerad
Stökigt eller välstädat? Mitt imellan
Gillar du att sjunga? Ja, Men frågan är hur bra haha
Anser du att du är stark? Nja
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Mm finns endel man är besatt av
Civilstånd: Mikael♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0