Fiske

Gott med fint väder =) Igår blev de fiske igen då =) det var jag , Micke , Seb , Brobeck och Simon , det blev fiske från båt på Ylen. =)

 

Nu har jag precis käkat lunch , är mätt som bara den. Nu kom Tyra in på mitt kontor och hälsade =) Mysehunden!

Hon tog sig friheten tidigare idag att gå ner till ytterdörren :/

Vi sitter längst upp i en byggnad på jobbet , vi har övervåningen och sen är det en massa trappor ner 

Och nån hade glömt att stänga dörren ut från övervåningen så när två arbetskompisar var ute och rökte såg de Tyra komma gående tur var de ju att dörren ut var stängd iaf...Hon såg lite sur ut när hon fick följa med dom upp igen :P

 

Idag efter jobbet ska jag & Angelica gå på A6 *Shoppin Shopping* smidigt som fan jobbet ligger ju vid A6 ;)

Var inne och kikade lite igår på lunchen kom där ifrån med Nageldekorationer ,hårnålar, Smink och strumpor =) 

 

Fyfan vad mätt man blev då!

Hepp Back to work!

Bye Bye Take Care!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0