Söndag

Söndag idag och jag är fortfarande lika sjuk =(
Jag , älsk & Tyra ligger i soffan nerbäddade och kollar på tre kronor, bra serie det! Funderar dock på sängen igen!

Ringde jouren igår men de är ju som de är , så vi ringde sjukan ist,
De pratade med en kirugläkare om mina besvär sen ringde de upp och de sa att jag skulle till vårdcentralen på måndag
De tyckte att det verkade som att jag hade en infektion på lungorna så vi får se vad de säger imorgon på vårdcentralen.
Bara de inte säger virus som de alltid skyller på och skickar hem en för det är de ju ganska bra på där uppe på vårdcentralen.....

Mamma & Pappa var så snälla och kom ner med ibumetin och snus innan , de sa igår på sjukan att jag skulle käka ibumetin nämligen!Har ju bara haft alvedon....


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Ha en mysig kväll..

2009-01-11 @ 18:29:27
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0