Måndag

Gokväll sunshines!
Ursäkta den dåliga uppdateringen , både jag och älsklingen är sjuka.Jag har haft feber nu igår och idag , Idag var jag även helt yr och skakig kändes som man skulle trilla ihop några gånger, Usch!!

Har kikat på Hockey iaf ,slocknade en stund har legat här nerbäddad i soffan , Men alltså vad sur jag blir , vad har man Videokameror till om man inte dömer rätt endå???Han sparkade ju förfan in pucken ,det var ju en solklar spark. ah vad sur jag blir!!!!

Blir hockey inatt med då ifall man orkar hålla ögonen öppna vill säga , knapra alvedon , Yes Yes.
Småkronorna möter Kanada i finalen Heja Sverige Heja.

Nån mer som ska se finalen?

VIlket hockey freak man är igentligen.

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0