Lördag

Blev inte ligga hemma i soffan hela kvällen igår!
Gutta kom förbi sen åkte vi till en fest och kollade läget lite , Det var trevligt =)

Nu har jag betalat lite räkningar spännande va?!
Tänkte jag skulle skriva en matlista sen får vi väl se om det blir storhandling idag eller imorgon , sånt man märker.

Åh är så sugen på att klicka hem endel fina saker på nätet :) Me like!
Väntar på att få hem lite saker som jag klickade hem förra veckan ett brunt midjeskärp , Och en massa doftsaker från partylite, Nice!

Ikväll funderar jag på att göra pastagratäng , får se om det blir det eller hemmagjorda hamburgare!

Nej usch vad trött jag blev , haha!

Nu ska jag krypa ner i soffan och käka godis och kolla på tv , Mys!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0