Let´s Dance

Någon mer som kollar på Let´s dance?
Nån som är dryg och bara så för mkt det är ju endå Kitty Jutbring som ska föreställa 31 år gammal.
När hon får kritik så beter hon sig som en liten skolflicka , hon spelar allmänt dum och är bara så barnslig.

Vad tycker ni om henne? Eller finns det någon annan ni tycker bör lämna programmet?


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/letsdance/article4200156.ab

Så här säger två av Juryns medlemmar:

"Hennes attityd suger. Efter andra programmet undrar jag om hon är dum i huvudet eller låtsas att hon inte riktigt förstår det här programmet."

"Det känns som att hon vill skapa någon sorts rubriker kring henne och juryn. Jag är redan trött på henne. Åk hem nu."

"Förra veckan kallade jag henne klumpig och det var verkligen klumpigt i dag. Tyvärr hade jag ingen möjlighet att lägga upp en nolla – hon skulle ha fått den"


säger Dermot Cleminger.

"Hon har absolut ingen kunskap om dans, och hon kan inte röra sig till musiken. Hon borde vara försiktig med att yttra sig om saker hon inte har någon aning om"

"Just nu klagar hon för mycket och gör för lite, och det hjälper inte ett jävla dugg."


säger Tony Irving.

Kommentarer
Postat av: Miia

Du har blivit utmanad!! (Kolla min blogg) :P

2009-01-17 @ 19:52:40
URL: http://ia-87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0