Minnen.

Ligger i soffan med datorn på magen , smidigt =) och lyssnar på musik som det var ett tagsen man lyssnade på.
Att man kan få upp så många minnen av att bara lyssna på en låt! Är ju ganska facinerande faktiskt....
Imon är det redan helg denna vecka har gått otroligt fort har varit en bra vecka förutom att man inte känt sig 100% frisk.
Imon ska man även gadda sig då , haha är faktiskt lite nervös , Men det blir nog bra. Kikade på Hockey innan Yeah Sverige vann =) Kikade även lite på Sveriges sämsta bilförare alltså vilka sköningar det finns =)

Funderara vart jag lagt min Ipod laddare , uppdrag hitta laddaren here i come!
Ska även ringa polisen imon och kolla vad de tänker göra med hunden som attackerade Dizzie jag hoppas ju att det blir munkorg och krav på att ha den kopplad ,

Skönt att älsklingen mår lite bättre nu :) Nej nu ska jag mysa med min älskling , Tjingeling!


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0