Storstädning

Jag och baby är så duktiga håller på att storstädar , diskar och tvättar. Julgranen åker väl upp ikväll också om det blir som jag tänkt sedan lite glögg på det =) får la se om vi bjuder in våra vänner som också är våra grannar haha smidigt :) Tog en liten paus nu men ska väl fortsätta nu!

Helgen har varit kanon den har gått för fortsom vanligt men snart är det ju långledigt.
I fredags firade vi lillebror som fyllde 18 År Grattis igen =) Så var vi ute och käkade =)
Sen blev det lungt Tyra var ju inte pigg till hundra så vi låg och mös.

Igår så var Jag, Äsklingen och Linda på kåken :) Yeah! Träffade endel man kände dansade och hade kul sen åkte vi en runda nere på stan grannen följde också med , vi hade allsång jag och John ;) haha sen hämtade vi MAX mat och käkade hemma hos oss sen blev vi så trötta så du knallade grannen in till sig.

Jaja nu ska jag fortsätta!


Bye bye

Förresten det snöar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0