Haha skämdes så jag trodde jag skulle dö.Pinsamt värre

Jo nu ska ni få höra vad smarta Bella gör :P


Jag och killen skulle åka och handla lite vi åker till djurmagasinet! Fanns inte en enda parkering ledig nehe var bara att vänta äntligen backar en bil ut , vi står och väntar på den parkeringen sen kommer det en bil från andra hållet så jag säger till Micke - Slå på blinkisen nu så dom fattar att den är vår. Sagt och gjort

Men när bilen har backat ut så kommer den andra bilen och kör in och parkerar mitt framför näsan på oss.
 
Vi blir givetvis skit lacka ställer oss bakom den och tutar men de kliver inte ur , hepp vi får en annan parkering men ja var laddad som fan , så ja tänkte att nu jävlar ska jag gå fram och fråga vad problemet är ,

Går fram och knackar på rutan och dörren öppnas och ja frågar om dom inte ser att vi står och blinkar osv kommer inte ihåg exakt vad ja sa då ja var så jävla sur. Och nu till det pinsamma Jo Jag har stått och varit otrevlig mot min kusin , såg sen när ja lugnat ner mej lite att det var min kusin , hallå vadå pinsamt? Skämdes som fan rent ut sagt! Ville verkligen försvinna då. Men vi pratade lite sen och hon trodde att vi hade backat ut från den parkeringen så de var inte hennes mening att sno den. Hahaha men fy vad pinsamt det kan bli ibland...
Kan även tillägga att älsklingen hade jätteroligt åt detta :P


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahah! Men fy fan, fattar att du blev asförbannad. Det hade jag också blivit!

2009-12-06 @ 12:13:21
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0