Utgång

Yees igår så bestämde jag och Anna att vi skulle ner till Piren och möta två andra tjejer Anna kände sen blev de piren en sväng =) Men vi bestämde ganska snart att dra vidare till centrum ist =) Väl där så satt vi och tjatade lite Haha 4 yra brudar ,gott som fan. Sen öppnade de ju upp där nere där dansgolvet fanns så då dansade vi Kul som fan. Träffade endel man kände också alltid trevligt ;)  Skulle nog kunnat dansa hela kvällen. Men sen åkte vi till Lekeryd =) Hade kul där med =)

Sen på hemvägen träffade vi Micke , Seb och Hk =) Sen åkte Anna hem och jag umgicks med pojkarna =)


Fan vilket gött väder vi haft idag =) Jag har varit med Micke , sebb och Hk har varit runt och härjat lite nu har vi haft lite matpaus blir väl att dra ut snart igen.  Nu ska jag va social.



Take Care.

Kommentarer
Postat av: - H*

- have fun then!

2009-08-06 @ 23:20:23
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Angelica

Låter som du har det kul på din semester! :)

Miss you at work doh.. ;(

2009-08-07 @ 08:50:52
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0