Sooool

Så jävla gott med lite sol =)

Tyvärr skulle vädret bli dåligt nu till helgen igen sägs det ju.Typiskt.

Aj har ont i huvudet haha Ali floppade till mej i huvudet nyss :/ När jag hade en kund i luren haha illa som fan! Han undrade nog vad jag var för mupp som skrek AJ i örat på honom haha men han skrattade till lite :P det bjuder vi på!

 

Nu väntar jag på att micron ska plinga är vrålhungrig..

Sen ska jag och Angelica gå på A6 =) gott.

skriver kanske mer sen ska leka pirat nu ;) haha

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

man får passa på att njuta av vädret medans det är fint :) A6 har jag varit på en gång, väldigt trevligt att gå där faktiskt =) hoppas du får en bra dag.

2009-08-20 @ 12:28:23
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0