Liseberg

Blir verkligen dåligt med uppdatering när man har semester.

I fredags var vi på Liseberg =D Det var jag , Micke , Lillebror och hans polare de åkte med Pappa men han gick ju på stan hela dagen ist.

Haha trodde ja skulle vara jättefeg och typ inte våga åka något har känts som man blir fegare med åren men ikke ikke.
Ja åkte en massa saker jag aldrig trodde jag skulle sätta mej i ;) Haha Gott som fan.


Sen i måndags så festade jag och Fanny haha Bella var full ;P Jag är själv lika chockad :P Men fan vad kul vi hade det! =)

Havsfisket vi var på för ett tagsen var nice det med =) De gick kalas =)


Hepp ska åka och besöka Nanny & Toffe och barnen snart , tänkte gå på kantarell jakt också ;) Wish me luck!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0