Vilken dag!

Hejsan vilken dag det vatt idag..Har inte sovt särskilt bra inatt heller :( Men rolig sak igår var ju iaf att vi var på Hv =)
Riktigt spännande match måste jag tillägga..

Idag i varjefall så var det först tandläkaren 08,10 Tråk tråk! Sedan så var det jobbet =) Hade fortfarande ont i magen så då sa Jocke att nu åker vi in till sjukhuset imed de sagt att vi ska in ifall de blir värre osv , Mamma har tjatat om de nu några dar men iaf jag,Jocke och Mamma åkte in och då var de det gamla vanliga de stack mej och tog prover osv , fick ökad dos av min magmedicin och de ska undersöka gallan!!Hade en jättebra läkare iaf =)

Måste verkligen skärpa till mej med att stressa nu, jag kan va så stirrig ,stimmig & stressad och det gör ju inte saken bättre!
Så från och med nu börjar mitt harmoniska liv ;) får se hur de går!

Nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen och bara mysa å läsa en bra bok, Ja så får det bli!
Hoppas verkligen att magen min blir bättre snart!
Tur att man har världens bästa familj som är så snälla och goa och ställer upp=)
Älskar er!

Och jag vill ju tacka denna goa tjej som fixat min blogg så fin =) Tack Anne vi får ta våran simskväll snart =)

Take Care


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0