Nattellinatt.

Dagen har mest gått åt till att sova :P så inte konstigt att jag inte somnat för natten ännu :P Men det positiva är att jag har sovit bort mitt halsont :D tjoho! Nu är det bara näsan som jävlas :/ jävla förkyldning sen att jag är lite lagom seg! Trodde jag var piggare än vad jag egentligen var! Har haft Anna på besök ikväll och det var ingen fara jag var hyfsat pigg sen drog vi ner till shell en sväng och skulle va lite sociala med Iman , pang bom då jävlar kände jag att jag levde eller aa kändes mer som jag inte levde förresten :P , kändes som jag gick omkring i min egen lilla bubbla uppfattade inte riktigt vad som hände runt omkring mej , hmm skum känsla men så kan det ju gå när man inte riktigt är på alerten. Tusen tankar i huvudet just nu... Jaja ingen har ju lovat att livet ska vara lätt! eller rättvist heller för den delen... Nu har jag precis kollat klart på det sista avsnittet utav gossip girl säsong 3 så nu ska jag börja med säsong 4 , sen jäklar ska här sovas!!! Tjingtjing.

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Tack för dom värmande orden <3

2011-11-10 @ 16:00:44
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: amanda [p h o t o]

vad ska du göra i dag då? :D

2011-12-13 @ 06:58:31
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0