Mycket nice torsdag!

Dagen började med sovmorgon ;) ( ovanligt jag vet ;P )
Sen tog jag ut mina älsklingar Holley & Tyra på en promenad! Och när de kom in så fick dom mat :)

Pratade med mina föräldrar också och de ville ha Tyra över natten , de har velat det ett tag så det passade bra att det blev just idag för imon ska jag iväg nämligen! Men men Husse kom hem och det blev bus och lek med flickorna sen kom mina föräldrar och hämtade Tyra!

Efter det så käkade vi och kollade på Andra Avenyn , sen åkte Älsklingen till Stensholm och min käre vän Emma kom hit =) Vi tjötade lite och jag visade fälgarna jag ska beställa!
Sen hämtade vi Anna , drog ner till Rocksjön och gick med Holley och efter det åkte vi till Stadsparken och kollade på Getter , hästar och Ankor , det tyckte Holley var kul , hon åkte även rutschkana med mej ;) Mattes lillgris sen kollade vi utsikten och sen åkte vi till Ica och handlade :)
Efter det drog Anna hem och jag , Holley & Emma åkte upp till Micke & Jesper på Stensholm så sprang Holley och lekte en massa med hennes favoritboll och med Herman! Hon var helt slut sen , så jag och emma tog med oss henne hem och slappade ,
och efter en stund kom Micke och Jesper med Burgerking mat =D Mums så vi åt och umgicks.

Kollade även igenom massa bilder och skickade iväg till framkallning!
Så jag har haft en kanon torsdag =D
Och Holley ligger här imellan mig och Micke och sussar sött! Matte börjar också bli lite trött faktiskt!!GOTT!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken mysig dag du verkar ha haft gumman :) Saknar att åka runt med dig!

2011-05-27 @ 08:28:09
URL: http://miizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0