Blixtrar och dunder!

Magiska under? Eller?

Igår lekte jag med Anna , vi solade och sen tog vi bilen och begav oss till Bankeryd vängde förbi jobbet och tvättade bilen och tjatade lite , mkt mkt trevligt =) träffade även på en sån charmig liten pojk ( min chefs dottersson )
Som sagt tvättade bilen och den bleeev sååå fiiiiin , haha iaf en liten stund sen kom åskan och verkligen ÖSregn. Alltid lika spännande att köra i! Men det lugnade ner sig och jag och Anna mötte upp Jocke på Ic Maxi och handlade lite! Haha att det kan va så kul att handla ;P

Sen körde jag hem Anna och jag åkte hem så det blev en lugn och skön kväll , sen började det åska och blixtra igen och vi skulle ut med vovvarna och då kom världens skyfall haha hundarna kollade på oss som att vi inte var kloka när vi skulle ut , men skönt de inte är åskrädda iaf de verkar syta mer för ösregn ;)

Jaja nu ska jag slappa en stund sen ska man väl försöka göra lite nytta :P de låter ju bra iaf haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0