Underbara sooool!

Vaknade vid halv 12 idag av att det ringde på dörren , Tyra börjar skälla och Holley såg bara allmänt förvirrad ut ;P
Så ja slet på mej de ja hittade och gick och kollade i titthålet , då var det två män i kostym och nyfiken som jag är så var jag tvungen att öppna haha! De började prata om när nån man håller kär dör och om Gud osv , de gav mej två häften sen sa dom att dom skulle komma tillbaka nån annan dag och kolla vad ja tyckte om häfterna :P och trött som jag var tog jag häfterna och gick in , sen ringde jag Malin så berättade jag om detta då sa hon var det Jehovas eller? och ja sa att nä det tror jag inte , sen kollade jag på det ena häftet och där stod det Jehovas. Haha nix inget för mej det där inte!!

Sen iaf kom Pappa och hämtade Tyra de skulle ta med henne ut och gå! Så jag och Holley gick och mötte söta Malin så gick vi till shell sen gick vi och satte oss på soldäcket nere vid ån och tjatade om allt möjligt =) Go tjej det dära. Var faktiskt första gången jag träffade henne IRL! Men det kommer bli fler gånger nu =)

Jaja nu ska ja slappa lite sen ska jag träffa Anna när älsklingen kommer hem så ska vi åka till B-ryd och hämta hennes bil sen ikväll ska vi hälsa på Jim :) En riktigt nice dag med andra ord!

GOTT

ha de så bra i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0