Klias i fingrarna!

Vill shoppa , gaaaah! Sitter och spanar lite runt om på nätet på massa webshoppar! Jag vill klicka hem en massa saker!!!

Idag har varit en soft dag , har slappat typ hela dagen sen när Micke kom hem så åkte vi och lämnade Tyra hos Mamma & Pappa så har hon lekt med Dizzie och blivit bortskämd =) Sen åkte jag , Micke & Holley upp till Stensholm och gick en runda i skogen , en ganska bra runda faktiskt och Holley gick lös =) så duktig och kontaktsökande är hon! Ibland stannar hon upp när hon hittat nått gott att lukta på sen när hon upptäcker att matte och husse är en bit framför då sätter hon full fart till oss! Hon har verkligen inga tendenser på att sticka och det är så skönt och fritt att kunna ha henne lös! Tyra hade stuckit fortare än kvickt men det är ju inte så konstigt det är ju en jakthund så hon ska ju jaga ;D

Helgen vatt lyckad med har inte hunnit skriva något om den! I fredags var jag på inflyttningsfest hos Beppa , sen åkte jag , Anna & Lollo hem till mig och käkade och bara satt och tjötade! Sen i lördags var det Dildoparty hos Lollo Sen blev det Krogen! Avslutar detta inlägg med två bilder från i Lördags!

Jag & Anna






Jag & Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0