Varit en jobbig dag idag! Några jobbiga be...

Varit en jobbig dag idag! Några jobbiga besked men allt ordnar väl sig! Blev lite piggare sen efter att jag och älsk käkade! Sen kom anna :) vi satt och tjatade minnen och sex haha och det piggar ju alltid upp ;) nice att det snöar ute :) ligger ju redan lite snö men gott att det ska komma mer :) vill ha massor massor massor av snö :)! Lite sugen på att åka pulka! Jag och anna gjorde det i fredags men kom inte så långt haha :p vi åkte bakom lilebrors bil han och några kompisar hade knytit fast en pulka bakom bilen och jag och anna satte oss vi kom väl 30 meter sen gick snöret av hahahahahaha vad vi skrattade och lillebror och hans polare var lagom nöjda att vi förstörde deras nöjje! Nästa gång får de ta ett starkare rep! Nehe nu ska jag ta mig en snus och glo på tv! Det är ju alla älskar Raymond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0