Host host host! Är förkyld å halsen jävlas...

Host host host! Är förkyld å halsen jävlas :( INTE kul!! Helgen har mestadels spenderats på dreamhack :) kollat in massa band! Och igår spelade Mimikry , fyfan vad bra dom är och jösses vad bra dom var live! De kunde det där med att underhålla på scen!! Idag har det varit lungt , jag och hundarna var uppe hos mina föräldrar tidigare och umgicks och blev bjudna på mat :) sen åkte vi hem och slappade! Och vid typ kl 23.00 blev jag sötsugen så jag bakade en sockerkaka :p haha!! Måste ringa veterinären imon :/ märkte innan att Tyra började bli dålig igen , hon visade samma symtom som alltid när det är den där skiten som spökar så hon fick en tablett så hoppas jag att hon är piggare imon men ska i vilket fall som helst givetvis ringa veterinären! Gör så ont i hjärtat att se henne dålig :'( så får se imon om vi får åka till veterinären eller inte! Nu ska jag ställa klockan och sedan försöka sova lite imellan hostandet! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0