Bingo

Hur många utav er som läser min blogg har någonsin spelat bingo ?
Det finns ju en massa olika bingospel , personligen så brukar inte jag spela bingo jag har alltid sådan otur ;P men vem vet det kanske vänder så det kanske är dags att börja spela bingo! Spelade dock bingolotto när jag var liten.
Och i somras så blev jag medtvingad på bilbingo visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig utav detta men det var absolut en intressant upplevelse och jag var nära att vinna men nära skjuter ingen hare. Jag var där med Julia och Anna och Julia är en flitig bingospelare! Jag tror att det blir mer bilbingo i sommar vem vet då kanske tillomed jag vinner ;) Vad tycker ni om bingo? det görs ju väldigt mycket reklam på bbåde internet och tv och jag har flera gånger tänkt att gå in och kolla lite närmre på det. Har faktiskt endel kompisar som spelar bingo innan tänkte jag att det mer var ett spel för äldre men det verkar även vara populärt bland ungdomar.Får kolla med min kompis sen när hon kommer vad hon anser om det , intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0