Tisdag

Med min vanliga tur så mår jag ju dåligt nu igen.Morgonen började med en fruktansvärd värk i bihålerna usch vad jag inte vill ha bihålsinflammation igen :/ Sen som om inte det var nog så fick jag världens magknip så jag jag satt på jobbet med värk i bihålerna och magknip. Livet är väl för underbart ibland?

Vad helt slut igår efter jobbet så vilade sen kollade jag på svenska hollywood fruar som hade premiär , Såg dock bara sista halvtimmen men jisses vad hon Anna Anka verkade dryg alltså. Haha sen läste jag på aftonbladet att hon sågar sina kollegor och tycker att serien enbart ska handla om henne. Visst aftonbladet är aftonbladet men så dryg hon verkade va så blir man ju inte särskilt förvånad.

Träffade även Mia igår en stund :) Vi var ute och åkte en runda och hamnade i Lekeryd. Träffade på några kändisar där allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0