Dagen började ju bra *Ler*

Försov oss , vaknade 09,00 och fattade ingenting haha
Sen gick de upp för mig att vi inte hade vaknat utav klockan , Och ingen hade ringt.
Så jag ringde bror inget svar , Ringde Mamma inget svar , började nästan undra om det var helg haha.

Men sen så var de bara kliva upp och inse att Nix Bella sorry men det är Tisdag.....
Har ju börjat två nya killar på jobbet idag så har hjälpt dom lite och så där....


Idag kom min fina väska från friis & company =) Very nice..
Ska försöka fixa in en bild på skönheten....

På torsdag kommer min personliga frisör hit =) Såå skönt att klippa sig..
Ska även upp till killens farsa senare som kommer hem med en rolig leksak ,

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Alldeles för goda faktiskt ;)

2009-06-16 @ 23:23:10
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0