Trevligt trevligt

Hejsan Hejsan gick upp nyss har legat hela morgonen/dagen och haft så jävla ont i bihålerna :( inte kul asså.Hade ont som fan inatt med så vi åkte hem! Igår var jag och älsklingen uppe i graget och fixade lite sen åt vi pizza hos hans föräldrar och tjatade lite =) sen åkte vi och hämtade Fanny =) Vi var ute och åkte lite hade kul som fan :) haha Fanny och jag skämms aldrig ;) Sen åkte vi ut till Gutta och våldgästade honom Yeah! Haha Gutta din soffa är så skön ;) Mohahaha Hade kul där med sen åkte vi neråt stan igen och sen lämnade vi av Fanny och åkte till MAX sen åkte vi hem. Hade så ont i bihålerna inatt så jag kunde inte somna på några timmar , Mindre kul.

Nu väntar jag på att älsklingen ska hämta mig vi ska till garaget =) sen ska vi väl käka lite och ja ska kolla om han inte vill bada lite bubbelpool med mej.

Nu ringer han =) Nu ska jag kila.

Take Care! 






Kommentarer
Postat av: kussen

läser mycke här men finns inte så många bilder, kan du inte göra så inloggade kan komma in på din bdb?

2009-12-07 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0