Nattlig Visit!

Hade precis slocknat när Älsk kom hem med Brobeck så de kom in i sovrummet och sa hej!
Vaknade och bestämde mig för att kliva upp och va lite social.
Så nu sitter man och tjötar lite med dom =)
Lyssnar även på musik , Blev pigg nu ju haha! Mitt i natten , borde igentligen sova men wtf.
Innan så var jag och älsk och Tyra och hämtade Dizzie så åkte vi ut och lät hundarna springa lite sedan hälsade vi på hos älsklingens föräldrar och deras hund , det var full fart , 3 hundar som springer runt och snurrar och leker!Jag var  helt slutkörd, kunde nästan trott att jag var med och sprang runt också haha.



Nu ska jag fortsätta vara social!


Godnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0