Back to work!

Yes har några minuters lunch kvar :)
Jag har såå ont i magen vet att ja gnäller mkt om de men de gör ju såå ont =(
Förresten så är Anne inte här idag hon e sjuk =) Anne kom tillbaka tomt utan dej ju!

Jag och Johan var inne på Coop och handlade käk!

Skrev aldrig nått mer sen igår jag och älsk kollade på en massa Tre Kroner avsnitt sedan blev de sängen.
Klädde även granen igår och drack glögg och åt pepparkaka och hela den där svängen =) Myspys!

Åh längtar tills man kan komma hema och lägga sig sov dåligt inatt pga magen!

Hepp ska vi va lite positiva nu kanske? ;) Haha!

Nu ska jag hämta en kopp choklad och lite vatten sen är de back to work som gäller !


Kommentarer
Postat av: anne

sv: Ja, jag ska bara skicka in mina gamla papper och så, sen är jag uppsagd. :) Känns skönt!

Mm.. Lägenheten var skitdåligt städad. Kladdiga fönster, smuligt i kylskåpet, kladdiga ytor osv.. :( Men jag har pratat med hyresvärden så han skulle fixa så en städfirma tar han om det! :)

2008-12-15 @ 13:23:08
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0