Kikar på two and a half men.and I just lov...

Kikar på two and a half men.and I just love it! Alltid så klockrent haha! Dagen började med en promenad i det härliga vädret med älsklingen och vovvarna :) sen var jag iväg på ett möte sen vilade jag lite och sen kom min käre lillebror på besök så lagade jag mat , det blev apelsintorsk med kokt potatis mmm så gott! Äter inte alls mycket utemat längr , förr kunde det bli flera gånger i veckan även flera gånger om dan :p men sen jag slutade med det så mår jag såååå mycket bättre! Vi käkade dock på MAX förra veckan men usch känd mej illamående och fick ont i magen! Känner heller inte samma sug efter utemat längre! Gott som fan ju :) både för kroppen och plånboken!! Nehe nu börjar ett nytt avsnitt av two and a half men! Börjar bli lite trött med! Gott behöver sova för imon på förmiddagen kommer troligtvis Nanny , Tiffe och barnen hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0