Gaah vad sur jag blev! Var och handlade på...

Gaah vad sur jag blev! Var och handlade på city gross innan ikväll och jag tar det jag ska ha typ 7 varor sedan går jag mot kassorna ställer mej i kön framför mig står det en kvinna med en heeel kundcagn full med saker sedan kommer det en annan kvinna med en påse apelsiner , smyger fram , slänger en blick på mig den frågor hon kvinnan framför mej om hon får gå före henne? Varsegod säger kvinnan med den fyllda kundvagnen! Jag suckade djupt och blev så lack! Visst hon hade bara en påse apelsiner men då kan hon la förfan kolla med mej så det är lungt också? Det tycker jag iaf! Men jag sa inget fast blev mer och mer irriterad så det blev endel bitchblickar!! Hade man sagt nått till dom så hade dom väl börjat tjata och påstått att man vore rasist eller nått sånt drygt!!! Haha men vad sur jag blev och blir när jag tänker på det!grrr jävla idioter!! Jaja, annars har det vrit en bra dag :) mina föräldrar var på besök en sväng så fikade vi och kollade på tv! Nu ska jag glo på tv en stund sen sova , har en go staffe valp som ligger brevid mig <3 och en älskling med så klart! Tyra hjärtat ligger i sin korg hon tycker nog det är för trångt :p jaja frdag imon och jobb lördag o söndag! GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0