Gaddat mig!

Denna helgen har varit soft.
I fredags blev det lugnare än lugnast typ!
Efter jobbet åkte vi och tränade sen så blev de hem och älsklingen lagade mat sen blev de sängen för min del :P

I lördags gick vi upp ganska tidigt ( med tanke på att det var lördag ;P )
Vi gick en långpromenad med Tyra sen åt vi frukost och jag plockade bort julen. ( hade skjutit på det tillräckligt länge kände jag ) Sen åkte vi upp till Mamma & Pappa och åt middag!
Sen begav vi oss till ett par vänner som bor mitt ute i ingenstans nära hökensås är det iaf :P
Blev att jag tatuerade mig :) Yeeah! Men FYFYFAN vad ont det gjorde :S ville aldrig tatuera mej igen när jag väl satt där. Haha

Sen igår blev de en lugn dag , åt god middag med älsklingen sen blev de bio , vi såg snabba cash! Nice nice!

Hepp nu är rasten slut och jag ska fortsätta jobba!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0