Hellooo nattugglor! Ligger och kollar på r...

Hellooo nattugglor! Ligger och kollar på reprisen utav Bigbrother , tomt det är utan Katerina i huset! Surt att hon åkte men men så är det! Idag har jag lekt med Anna :) vi var på A6 en runda sen åkte vi hem till mig och älsklingen , han kom sen efter ett tag det blev en ganska lång jobbdag för honom idag! Sen kom även Nikki ( Niklas ) och vi åkte upp till citygross men det slutade med att vi åkte till Ica maxi istället haha! Sen åkte jag och älsklingen och hämtade Tyra & Holley hos mina föräldrar där de varit och gottat sig , sen åkte vi hem och jag åt världens äckligaste mat :S köpte en fryst ny maträtt från Findus som hette typ Tokyo biff wok det var äggnudlar , biff och vattenkastanjer i soyasås och fy i helvete vad äckligt det var , det luktade illa och unket och smakade ännu värre fyyyyyy, sprang till slasken och fick slänga allt så den rekommenderas absolut inte!! Förresten nu har jag och älsklingen bara ett avsnitt kvar av tredje säsongen på sons of anarchy och jösses bad bra den serien är looove it! Nehe glo på de sista av bb nu sen försöka somna! Nattiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0