Två blondiner och en blomlåda....

Typiskt idag tänkte jag sova jättelänge för att jag varit så trött men så vaknar man tidigt ändå( för å va mej :P )

Jaja klev upp och gick en promenad med vovvara :) sen tänkte jag att jag skulle göra om mina naglar så började ta bort det gamla materialet men ja blev lat :P lekte med vovvarna och kollade tv ist så imon ( eller aa blir ju idag :P ) ska jag fixa mina naglar =) det blir fransk manikyr! Det är så otroligt snyggt tycker jag!!

Sen kom älsklingen hem så lagade han mat så käkade vi och sen åkte vi och hämtade Anna för vi skulle fixa lite saker :P Sen åkte älsklingen och flickorna hem och jag å Anna åkte och tankade bilen och handlade. Sen åkte vi en runda och sen skulle jag hälpa Anna med hennes nyinköpta blomlåda , de var fästerna som var lite halvskumma men vi löste det tillslut ;) inte illa de ni!

Jaja nu ska jag glo lite på tv sen nana =)

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0