Tjoho! Ligger vaken och kollar tv fast de ...

Tjoho! Ligger vaken och kollar tv fast de verkar inte gå nått bra nu så zappar mest! Dagen har varit nice , började dagen med att storstäda skafferiet ojojoj kan tro vi är världens storfamilj ;) hihi men blev iaf ordning & reda :) sen kom Anna hit så umgicks vi några timmar , sen när älsklingen kom hem så var det dags att åka på kalas hos hans syster :) Tyra följde med så hon fick lite egentid med husse & matte , det gillade hon :) sen senare på kvällen var jag och Anna på Ica maxi å hadlade lite! Sen när jag kom hem så friterade jag kyckling så ja å älsklingen käkade lite å kollade andra avenyn :) så med andra ord har det varit en mycket trevlig onsdag. Nu ska jag zappa vidare så jag blir lite tröttare så slocknar jag nog sen ;) Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0