Zzzzzz.....!!!!

Nu börjar ögonlocken bli tunga =) Varit en nice dag! Var och köpte tt nytt halsband och koppel till Holley för utställningen , sen åkte vi och hämtade chevellen och åkte till parken en runda :) Träffade Björn , Frida & Citte där så vi gick och kollade lite och tjatade! Sen efter det var jag och älsklingen å handlade sen blev det hem och laga mat sen en långpromenad med Holley + lek å träning :)

Tyra är och blir bortskämd hos mina föräldrar! Tomt utan gumman hemma ju!
Jaja nu ska jag faktiskt sova , imon blir det träning med Holley och fixa Malins naglar =D Kul var nån vecka sen sist nu jag gjorde naglar och det klias i fingrarna på mej ;) Vill nån få naglarna fixade så skicka iväg en komentar eller mail på fb så får ni mer info =)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0