En tanke som helt plötsligt slog mig..


Sitter och funderar lite på hur otroligt mycket folk kan förändras på väldigt kort tid!
Läskigt att folk som man stod nära bara försvinner på något sätt! Man försöker hålla kontakten och frågar om man ska ses osv , men personen är helt kall tillbaka helt utan anledning??

Visst saker förändras alltid men är tråkigt när folk blir sådana när de tex , skaffar pojk/flickvän. , Flyttar , byter jobb , byter umgänge Osv osv osv !!

Och det är fint när man en gång i tiden stod en person nära sen skaffade personen förhållande ,man hörde inte ett knyst!!!! sen låååångt efter så kommer personer när det tagit slut och kryper och vill givetvis ta upp kontakten igen! Öhh inte okej!!!

Och endel andra människor är verkligen helt hmm hur ska jag förklara de anser att det är enbart deras åsikter och agerande som är rätt , om du nu råkar tycka något annat eller ha en egen åsikt så är du ju förfan helt dum i huvudet!
Är sååå trött på dessa människor! Tvi tvi tvi.



Men det kommer ju in nya intressanta människor i ens liv iaf och det är ju tur det!!

Måste bara skriva att jag är såååå glad att jag och en av mina närmaste vänner har en sån fin kontakt efter alla år ( har känt varandra sedan förskolan typ )  Tack för du finns Anna <3


Nehe var bara tvungen att skriva av mig lite istället för att fundera i min ensamhet!
Nu är det nerskrivet och nu släpper jag det.....thats it...Gone!!

Nu ska jag krypa ner i sängen!

Btw! Låter som någon smyger runt i lägenheten...Scary :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0