Tjo! Helgen har varit nice i fredags var j...

Tjo! Helgen har varit nice i fredags var jag och Kicki nere på stan var och kikade lite i rådhusparken sen gick vi till piren :) sen träffade jag Linda och johan en sväng och sa hej! Igår drack jag med anna,evve,beppa,Lollo och lizette vi hade lite förfest hos Lollo sen blev det stan & piren :) var väl hemma vid 3 inatt typ så käkade vi lite fyllekäk sen satt vi och tjatade anna , evve och Sebb sov hos oss! Idag har man faktiskt varit lite bakis ont i huvudet! Men nu är jag piggare har käkat lite hos mamma och pappa och snart ska jag möta anna så ska vi ut och gå :) fan så gott!! Take care!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad har du för mailadress? Måste ha den så jag kan skicka en inbjudan till bloggsvar till dig :) Kram

2010-05-30 @ 20:20:43
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0