Yeeej Yeeej

Lyssnar på musik och städar lite lätt sådär :) Duktig jag är!
Sen jag skrev sist har jag hunnit vara på seans = Jätespännande!
Jag har även hunnit bli sjukskriven.. Så kan det gå när man stressar!!!

Igår var jag med Kicki och Millan på Bvc!
Sedan åkte vi hem till oss , och jag gjorde kladdkaka sedan kom Björn så käkade vi kladdkakan :)
Naaaw Millan är så go så , hon somnade i mitt knä igår thihi mysbebis!

Annars har det varit lungt. Helgen var lugn var ju hundvakter så Tyra var så glad och ha en kompis här.

Hepp nu ska jag plocka ut diskmaskinen den blev klar för en stund sedan.

Skriver mer sen!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag diggar verligen baseballs version av hot n cold! :D

tack själv, förjävla rolig kväll igår :)

2010-03-04 @ 22:26:38
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0