Psst!

Så var helgen över och allvaret här!
I fredags var vi ju på turridning med jobbet =) det var kul, vi töltade och galopperade. Min häst var så go så!
Var ute och red i flera timmar och fikade :) Väldigt vackert i snön.

Annars i helgen har det varit lungt , Toffe och Eddy var på besök en sväng så passade jag Eddy och sen åt vi MAX mat :) Har även satt upp sängstommen , som visade sig va för stor :P haha smart eller hur! Men det funkar endå iaf tills vi köpt ny säng!!!

På torsdag blir det möte i Göteborg då :) Jag SKA iaf äta på Burger King♥ på hemvägen har jag bestämt ;)
Hade vatt nice och kikat i en affär som ligger "påvägen" också " när man endå är i närheten liksom", men tror inte chefen är så sugen på det!Haha!

Så var det Februari nu också , tiden den går så fort så fort verkligen!
Måste hinna titta ifatt alla Paradise Hotell avsnitten nu , är ju finalvecka denna vecka.
Någon mer som kikar på Paradise Hotell eller?


Måste fylla i min tatuering lite också! Den har iaf så gott som läkt nu eller inga sårskorpor iaf.
Ska kolla om man kanske kan göra det till helgen , Smärta Smärta!

Jaja ni får ha de så bra!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0