Lets do it again! Partybilder

Helgen var great!
Fredag blev det lungt , åt god middag och umgicks med älsklingen!
Lördag däremot gick det vildare till , var på fest hos grannen =)
Åkte och införskaffade lite förfriskningar sedan gjorde jag mej iordning sedan var det party för hela slanten!
Min andre hälft filmade en massa från kvällen haha det som kändes så rätt just då kändes inte lika rätt dagen efter när man var nykter och kikade på det haha!
Bilder togs också tänkte bjuda på några :)



Jag och Cleas ska ut och ta oss en smoke! Fulla och goa!

Party!


Jag och min andra hälft , nej han har inte däckat vet inte vad han pysslar med haha





Jag & John





Jag & Cleas







Full Wendefors





Emil , Cleas & Jim





Skål





folk





Louice , Emil och Cleas & Jag
Cleas hade klippt i huvudet , stackars! men han var på benen sen ( en stund iaf ;)





Cleas skrämde mej med den otroligt obehangliga masken brrr





Jim , Forsberg och Wendefors









Gick åt endel under kvällen!





Jag in action



Tack för en toppen kväll alla :)

Mer bilder kommer sen!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0